Numéro courant
Exemplaires précédents
Soumissions
Facteur d'impact / Indexed
Tantak
Comité scientifique
Argitalpen taldea
Politique éditoriale
Contact
S'inscrire
Se connecter
S'inscrire
Se connecter
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Accueil
Archives
No 32 (2004)
No 32 (2004)
Publiée:
2012-02-21
Artikuluak
Emozioak eta gorputza hezitzaileen harreman-trebetasunen prestakuntza bidean: esperientzia baten azterketa
Axier Huegun Burgos
Abstract
242 | PDF (Euskara) Downloads
731 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.5121
PDF (Euskara)
Autokontzeptu-eskalaren euskaratzea
Paula Elosua Oliden
Abstract
194 | PDF (Euskara) Downloads
210 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.5123
PDF (Euskara)
HHko eta LHko ikasgeletan ahozko euskara hobetzeko esku hartzeko programa
Iñaki Picabea
Abstract
224 | PDF (Euskara) Downloads
959 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.5125
PDF (Euskara)
Piaget eta Psikologia
Mikel Haranburu Oiharbide
Abstract
248 | PDF (Euskara) Downloads
1904 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.5127
PDF (Euskara)
Ebaluazioan egoten diren zehar-iritziak eta honetarako kalitate irizpideak
Juan Carlos Tójar Hurtado
Abstract
168 | PDF (Euskara) Downloads
408 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.5129
PDF (Euskara)
Liburuen berri (erreseinak)
Liburuen berri
Revista Tantak
Abstract
118 | PDF (Euskara) Downloads
110 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.5131
PDF (Euskara)
×
Modal Header