Bateria-multzoen simulazio elektrotermikoak: 14S5P bateria-multzo komertziala
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Iñaki Veci
Josu M. Igartua
Benjamín Ballesteros
Laburpena
Normalean ibilgailu elektriko txikietan erabiltzen den 14S5P bateria-multzoaren jokaera elektrotermikoa lehenengo aldiz aztertu dugu simulazio multifisikoen bidez. LMO kimikako 26650 bateriaren (3,5 Ah) jokaera elektrikoa simulatzeko eredu elektrokimikoa garatu dugu. LMOko katodoan NMC material aktiboa gehitu dugu (pisuan, % 0, % 29 eta % 59), bateriaren ezaugarri elektrikoak hobetzen direla egiaztatzeko. LMO kimikadun 26650 bateriaren beroketa simulatu dugu intentsitate altuko deskarga batean (10 A), eta tenperatura % 64 igotzen dela egiaztatu dugu. Azkenik, ohiko lan-baldintzetako korronteetan, 14S5P bateria-multzoaren tenperatura ez dela era nabarmenean handitzen frogatu dugu.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
modelizazioa, litio-ioiko 14S5P bateria-multzoa, 26650 bateria, LMO, hozketa pasiboa, gestio termikoa