Bateria-multzoen simulazio elektrotermikoak: 14S5P bateria-multzo komertziala
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Publicado
01-05-2020
Jose Miguel Campillo-Robles
Iñaki Veci
Josu M. Igartua
Benjamín Ballesteros
Iñaki Veci
Josu M. Igartua
Benjamín Ballesteros
Resumen
Normalean ibilgailu elektriko txikietan erabiltzen den 14S5P bateria-multzoaren jokaera elektrotermikoa lehenengo aldiz aztertu dugu simulazio multifisikoen bidez. LMO kimikako 26650 bateriaren (3,5 Ah) jokaera elektrikoa simulatzeko eredu elektrokimikoa garatu dugu. LMOko katodoan NMC material aktiboa gehitu dugu (pisuan, % 0, % 29 eta % 59), bateriaren ezaugarri elektrikoak hobetzen direla egiaztatzeko. LMO kimikadun 26650 bateriaren beroketa simulatu dugu intentsitate altuko deskarga batean (10 A), eta tenperatura % 64 igotzen dela egiaztatu dugu. Azkenik, ohiko lan-baldintzetako korronteetan, 14S5P bateria-multzoaren tenperatura ez dela era nabarmenean handitzen frogatu dugu.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Número
Sección
Artículos
(C) UPV/EHU Press
CC-BY-NC-SA