Vol. 26 No. 1 (2021)

Enero-Junio 2021

Published: 13-01-2022

ARTICLES

Deep learning self-regulation strategies: Validation of a situational model and its questionnaire // Estrategias de aprendizaje profundas: Validación de un modelo situacional y su cuestionario

Ernesto Panadero, Jesús Alonso-Tapia, Daniel García-Pérez, Juan Fraile, José Manuel Sánchez Galán, Rodrigo Pardo
Abstract 301 | PDF (Español) Downloads 978 PDF Downloads 386

Effect of the EFE-P program on the improvement of executive functions in early childhood education // Efecto del programa EFE-P en la mejora de las funciones ejecutivas en Educación Infantil

Miriam Romero-López, M. Carmen Pichardo, Ana Justicia-Arráez, Francisco Cano-García
Abstract 266 | PDF (Español) Downloads 1532 PDF Downloads 198

Effects of suprasegmental awareness on learning to read in the first school years // Efectos de la conciencia suprasegmental en el aprendizaje de la lectura en los primeros cursos escolares

Raúl Gutiérrez-Fresneda, Isabel María de Vicente-Yagüe Jara, Elena Jiménez-Pérez
Abstract 150 | PDF (Español) Downloads 536 PDF Downloads 359