26. Libk. 1. Zk. (2021)

Enero-Junio 2021

Argitaratua: 13-01-2022

ARTICLES

Deep learning self-regulation strategies: Validation of a situational model and its questionnaire // Estrategias de aprendizaje profundas: Validación de un modelo situacional y su cuestionario

Ernesto Panadero, Jesús Alonso-Tapia, Daniel García-Pérez, Juan Fraile, José Manuel Sánchez Galán, Rodrigo Pardo
Abstract 318 | PDF (Español) Downloads 1019 PDF (English) Downloads 392

Effect of the EFE-P program on the improvement of executive functions in early childhood education // Efecto del programa EFE-P en la mejora de las funciones ejecutivas en Educación Infantil

Miriam Romero-López, M. Carmen Pichardo, Ana Justicia-Arráez, Francisco Cano-García
Abstract 282 | PDF (Español) Downloads 1571 PDF (English) Downloads 208

Effects of suprasegmental awareness on learning to read in the first school years // Efectos de la conciencia suprasegmental en el aprendizaje de la lectura en los primeros cursos escolares

Raúl Gutiérrez-Fresneda, Isabel María de Vicente-Yagüe Jara, Elena Jiménez-Pérez
Abstract 183 | PDF (Español) Downloads 550 PDF (English) Downloads 380