Hezkuntza graduko ikasleen autokontzeptu artistikoa
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Resumen
Ikerketa honen helburua Hezkuntza Graduko ikasleen autokontzeptu artistikoa neurtzea da. Ikerketa hau tesi bidean den ikerketa zabalago baten baitan kokatzen da eta EAEko lau Unibertsitate eta Cantabriako Unibertsitateko 1321 ikaslek hartu dute parte. Haur hezkuntza eta Lehen Hezkuntza Graduetako ikasleek erantzun diote autokontzeptu artistikoa neurtzeko diseinaturiko (AUART) galdetegiari. Autokontzeptu positiboa motibazioa eta emaitzak indartzen dituen aldagaia da, norbanakoen funtzionamendu pertsonal, sozial eta profesionalari neurri esanguratsuan eragiten baitio, hori horrela, garrantzitsua eta baloratua da hezkuntzan.
Cómo citar
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
AUTOKONTZEPTU ARTISTIKOA, HEZKUNTZA GRADUKO IKASLEA, HEZKUNTZA ARTISTIKOA, DANTZA, ANTZERKIA, MUSIKA ETA ARTE PLASTIKOAK
Borden, George A. & John D. Stone. 1982. La comunicación humana. Trad., Eddy Montaldo. Buenos Aires: El Ateneo
Brookover, Wilbur B., Shailer Thomas & Ann Paterson. 1964. "Self-concept of ability and school achievement". Sociology of Education 37: 271-8
Coopersmith, Stanley. 1967. The antecedents of self-esteem. San Francisco: Jossey-Bass
Esnaola Etxaniz, Igor, Alfredo Goñi Grandmontagne & José María Madariaga Orbea. 2008. "El autoconcepto: perspectivas de investigación". Revista de Psicodidáctica 131: 69-96
Fernández Zabala, Aránzazu. 2011. "El autoconcepto social en la adolescencia y juventud: dimensiones, medida y relaciones". Doktorego-tesia, Euskal Herriko Unibertsitatea. CD-ROM
Forte, Ellen E. & Walter P. Vispoel. 1995. "Domain importance and involvement: relations between domain self-concepts and general self-esteem in preadolescence". Paper presented at the Annual Meeting of the American Educational Research Association (San Francisco, CA, April 18-22, 1995)
Goñi Grandmontage, Alfredo, Sonia Ruiz de Azúa García & Arantzazu Rodríguez Fernández. 2006. Cuestionario de autoconcepto físico CAF. Madrid : EOS
Goñi Palacios, Eider. 2009. El autoconcepto personal: estructura interna, medida y variabilidad. Doktorego-tesia, Euskal Herriko Unibertsitatea. CD-ROM
Gouvêa Pimentel, Lucia. 2009. "¿Es o debe ser la disciplina artística eje esencial de los programas de formación a formadores en artes y educación artística?". Pensamiento, Palabra y Obra 2: 117-20
Marsh, Herbert W. 1987. "The hierarchical structure of the self-concept: An application of hierarchical confirmatory factor analysis". Journal of Educational Measurement 24: 17-39
Marsh, Herbert W. 1990. "The structure of academic self-concept: The Marsh/Shavelson Model". Journal of Educational Psychology 82: 623-36
Marsh, Herbert W. & Dennis Hocevar. 1985. "Application of confirmatory factor analysis to the study of self-concept: first- and higher order factor models and their invariance across groups". Psychological Bulletin 97(3): 562-82
Marsh, Herbert W. & Richard J. Shavelson. 1985. "Self-concept: Its multifaceted, hierarchical structure". Educational Psychologist 20(3): 107-23
Marx, Ronald W. & Philip H. Winne. 1978. "Construct interpretations of three self-concept inventories". American Educational Research Journal 15(1): 99-109
Naranjo Pereira, María Luisa. 2006. "El autoconcepto positivo: Un objetivo de la orientación y la educación". Actualidades Investigativas en Educación 6: 1-30
Pfeiffer, J. William, Richard Heslin & John E. Jones. 1976. Instrumentation in human relations training. La Jolla, CA: University Associates
Rosenberg, Morris. 1965. Society and the adolescent self-image. Princeton, NJ: Princeton University
Shavelson Richard J., Judith J. Hubner & Georges C. Staton. 1976. "Self-concept: Validation of construct interpretations". Review of Educational Research 46(3): 407-41
Streiner, David L. 2003. "Diagnosing tests: Using and misusing diagnostic and screening tests". Journal of Personality Assessment 81(3): 209-19
Vispoel, Walter P. 1993. "The development and validation of the arts self-perception inventory for adolescents". Journal of Educational Measurement 53(4): 1023-33
Vispoel, Walter P. 1995. "Self-concept in artistic domains: An extensión of the Shavelson, Hubner, and Stanton 1976 Model". Journal of Educational Psychology 87(1): 134-53
Vispoel, Walter P. 1996. The development and validation of the Arts Self-Perception Inventory for adults. Journal of Educational Measurement 56(4): 719-35
175/2007 Dekretua, urriaren 16koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Oinarrizko Hezkuntzaren curriculuma sortu & ezartzekoa (EHAA, 2007ko azaroak 13, asteartea)
365/2006 Ebazpena, irailaren 26koa, Europar Parlamentuaren & Kontseiluaren etengabeko formakuntzarako gomendio proposamenari Europar Parlamentuak emandako lege ebazpena (EBko Egunkari Ofiziala, 2006ko irailak 26, asteartea)
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-CompartirIgual 4.0.
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Usted es libre de:
- Compartir — copiar y redistribuir el material en cualquier medio o formato
- Adaptar — remezclar, transformar y construir a partir del material para cualquier propósito, incluso comercialmente.