El arte en función del diseño de moda Metodologías didácticas de experimentación

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 2025-01-24
Raúl Ursúa-Astrain Alfonso Revilla Carrasco

Laburpena

Artikulu honek Zaragozako Hacer Creativo moda-diseinuko goi mailan ikusi den arazoari heltzen dio, non ikasleek zailtasunak erakusten zituzten erreferente artistiko garaikideetan oinarritutako ikerketa baten bidez diseinuak garatzeko. Hausnarketa hau "objetofilia" kontzeptu-oinarri gisa planteatzen duen ABP baten bidez egiten da. Ibilbide esperimental teoriko-praktiko baten bitartez, artearen eta funtzionalitatearen arteko koexistentzian sortzen diren zailtasunak, onurak eta kontraesanak aztertzen dira diseinu batean. Proiektu honen bidez, "Artea diseinuaren zerbitzura" hautazko irakasgaia lehen aldiz sortu eta ezartzen da graduko laugarren mailan. Azkenik, modaren hezkuntzak tresna prozedimental eta kontzeptualen eskuratzean oinarritutako ikuspegia kontuan hartu behar duela planteatzen da, diseinu bat egituratzen laguntzeko, eta horrela, koherentzia estetiko eta funtzional handiagoa duten jantziak sortzea errazteko.

Nola aipatu

Ursúa-Astrain, Raúl, eta Alfonso Revilla Carrasco. 2025. «El Arte En función Del diseño De Moda: Metodologías didácticas De experimentación». AusArt 13 (1). https://doi.org/10.1387/ausart.26881.
Abstract 309 | PDF (Español) Downloads 126

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Atala