Actual
Archivos
Avisos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Entrar
Revista de Psicodidáctica
Inicio
Archivos
Vol. 15 Núm. 2 (2010)
Vol. 15 Núm. 2 (2010)
Publicado:
05-10-2010
ARTÍCULOS
The Dialogic Turn in Educational Psychology
Sandra Racionero, Maria Padrós
Abstract
1593 | PDF Downloads
2063
PDF
The Role on Non-expert Adult Guidance in the Dialogic Construction of Knowledge
Itxaso Tellado, Simona Sava
Abstract
1082 | PDF Downloads
1712
PDF
Sub-communities of Mutual Learners in the Classroom: The Case of Interactive Groups
Carmen Elboj, Reko Niemela
Abstract
2497 | PDF Downloads
2041
PDF
Dialogic Imagination in Literacy Development
María Ángeles Serrano, Jasmina Mirceva
Abstract
1477 | PDF Downloads
955
PDF
Socio-cultural Transformation and the Promotion of Learning
Rocío García, Elena Duque, Teodor Mircea Alexiu
Abstract
2004 | PDF Downloads
1065
PDF
Mead's Contributions to Learners' Identities
Silvia Molina, Suzanne Gatt, Ignasi Puigdellívol
Abstract
651 | PDF Downloads
468
PDF
Cultural Intelligence in the School
Mimar Ramis, Lïga Krastina
Abstract
1235 | PDF Downloads
987
PDF
Distributed Cognition in Community-based Education
Carlos Herrero, Maria Brown
Abstract
1863 | PDF Downloads
659
PDF
×
Modal Header