Vol. 32 Núm. 1 (2020)
Artikuluak
Ahalmen espazialaren ikerketa bat Haur Hezkuntzan
Abstract 424 | PDF (Euskara) Downloads 383 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21019
Page 9-31
Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiak. Aldagai parte-hartzaileak.
Abstract 383 | PDF (Euskara) Downloads 449 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20770
Page 33-58
Genero trataeraren azterketa natura zientzien alorreko testuliburu eta ikasgaietan
Abstract 410 | PDF (Euskara) Downloads 424 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21160
Page 59-83
Langile Ikastolak erabilitako metodologiari begirada bat
Abstract 448 | PDF (Euskara) Downloads 525 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21047
Page 85-115
Eskola giroa: definizioa, domeinuak, beste aldagaiekin harremana eta ebaluazioa
Abstract 527 | PDF (Euskara) Downloads 553 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21268
Page 117-136
Irakasleen arteko harreman pedagogikoak eskola testuinguruan: Jakintza ikastola, begirada berrien bila
Abstract 637 | PDF (Euskara) Downloads 653 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21444
Page 137-163