Vol. 32 Núm. 1 (2020)
Artikuluak
Ahalmen espazialaren ikerketa bat Haur Hezkuntzan
Abstract 486 | PDF (Euskara) Downloads 455 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21019
Page 9-31
Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiak. Aldagai parte-hartzaileak.
Abstract 430 | PDF (Euskara) Downloads 514 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20770
Page 33-58
Genero trataeraren azterketa natura zientzien alorreko testuliburu eta ikasgaietan
Abstract 493 | PDF (Euskara) Downloads 472 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21160
Page 59-83
Langile Ikastolak erabilitako metodologiari begirada bat
Abstract 549 | PDF (Euskara) Downloads 594 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21047
Page 85-115
Eskola giroa: definizioa, domeinuak, beste aldagaiekin harremana eta ebaluazioa
Abstract 602 | PDF (Euskara) Downloads 628 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21268
Page 117-136
Irakasleen arteko harreman pedagogikoak eskola testuinguruan: Jakintza ikastola, begirada berrien bila
Abstract 771 | PDF (Euskara) Downloads 785 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21444
Page 137-163