Vol. 32 Núm. 1 (2020)
Artikuluak
Ahalmen espazialaren ikerketa bat Haur Hezkuntzan
Abstract 366 | PDF (Euskara) Downloads 339 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21019
Page 9-31
Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiak. Aldagai parte-hartzaileak.
Abstract 322 | PDF (Euskara) Downloads 359 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20770
Page 33-58
Genero trataeraren azterketa natura zientzien alorreko testuliburu eta ikasgaietan
Abstract 355 | PDF (Euskara) Downloads 381 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21160
Page 59-83
Langile Ikastolak erabilitako metodologiari begirada bat
Abstract 385 | PDF (Euskara) Downloads 443 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21047
Page 85-115
Eskola giroa: definizioa, domeinuak, beste aldagaiekin harremana eta ebaluazioa
Abstract 438 | PDF (Euskara) Downloads 485 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21268
Page 117-136
Irakasleen arteko harreman pedagogikoak eskola testuinguruan: Jakintza ikastola, begirada berrien bila
Abstract 494 | PDF (Euskara) Downloads 516 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21444
Page 137-163