Vol. 32 Núm. 1 (2020)

Publicado: 2020-07-06

Artikuluak

Ahalmen espazialaren ikerketa bat Haur Hezkuntzan

Iera Arrieta Cortajarena
Abstract 383 | PDF (Euskara) Downloads 359 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21019

Page 9-31

Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiak. Aldagai parte-hartzaileak.

Elena Herrán Izagirre, Nuria Galende Pérez, Gorka Etxebarria Elordui
Abstract 340 | PDF (Euskara) Downloads 402 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20770

Page 33-58

Langile Ikastolak erabilitako metodologiari begirada bat

Jon Altuna, Aitziber Lizarraga
Abstract 401 | PDF (Euskara) Downloads 481 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21047

Page 85-115

Eskola giroa: definizioa, domeinuak, beste aldagaiekin harremana eta ebaluazioa

Naiara Escalante Mateos, Arantza Fernández-Zabala, Eider Goñi Palacios, Iker Izar de la Fuente Diaz de Cerio
Abstract 480 | PDF (Euskara) Downloads 522 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21268

Page 117-136

Irakasleen arteko harreman pedagogikoak eskola testuinguruan: Jakintza ikastola, begirada berrien bila

Esti Amenabarro Iraola, Nerea Navarro Rodríguez
Abstract 527 | PDF (Euskara) Downloads 552 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21444

Page 137-163