Vol. 32 Núm. 1 (2020)

Publicado: 2020-07-06

Artikuluak

Ahalmen espazialaren ikerketa bat Haur Hezkuntzan

Iera Arrieta Cortajarena
Abstract 366 | PDF (Euskara) Downloads 339 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21019

Page 9-31

Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiak. Aldagai parte-hartzaileak.

Elena Herrán Izagirre, Nuria Galende Pérez, Gorka Etxebarria Elordui
Abstract 322 | PDF (Euskara) Downloads 359 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20770

Page 33-58

Langile Ikastolak erabilitako metodologiari begirada bat

Jon Altuna, Aitziber Lizarraga
Abstract 385 | PDF (Euskara) Downloads 443 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21047

Page 85-115

Eskola giroa: definizioa, domeinuak, beste aldagaiekin harremana eta ebaluazioa

Naiara Escalante Mateos, Arantza Fernández-Zabala, Eider Goñi Palacios, Iker Izar de la Fuente Diaz de Cerio
Abstract 438 | PDF (Euskara) Downloads 485 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21268

Page 117-136

Irakasleen arteko harreman pedagogikoak eskola testuinguruan: Jakintza ikastola, begirada berrien bila

Esti Amenabarro Iraola, Nerea Navarro Rodríguez
Abstract 494 | PDF (Euskara) Downloads 516 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21444

Page 137-163