Aldizkariari buruz

Tantak UPV/EHUren sostenguari esker sei hilabeterik behin paperez eta formatu elektronikoan argitaratzen den euskarazko aldizkari espezializatua da. Hezkuntzaren maila guztietako hezitzaileei eskaintzen zaie bereziki, bai eta hezkuntza graduetako eta graduondoetako ikasleei ere. Hezkuntzaren eta Pedagogiaren arazo orokorrez gain, didaktika espezifikoen gaineko ikerlanak ageri dira bertan, bai eta euskararen irakaskuntzaren, hezkuntzaren alorreko elebitasunaren eta eleaniztasunaren inguruko lan esanguratsuak ere.

OAI-PMH elkarreragingarritasun-protokoloa erabiltzen dugu (Open Archives Initiative Prozl for Metadata Harvesting), beste banaketa-sistema batzuek biltzeko aukera ematen duena, eta metaetiketen araua Dublín Core


Egungo zenbakia

Argitaratua: 2024-07-08

Download full issue PDF

Artikuluak

Hitzaurrea: Inklusioaren bidea saretzen: giza eskubideak, hezkuntza eremuen kalitatea eta parte hartzea

Esti Amenabarro Iraola, Nagore Ozerinjauregi Beldarrain
Abstract 315 | Hitzaurrea Downloads 240

Inkluni ikerketa taldea. Gaixotasun arraroak dituzten norbanakoen zein haien familien bizitza kalitatean eta inklusioan eragiten

Esti Amenabarro Iraola, Nagore Ozerinjauregi Beldarrain
Abstract 303 | PDF Downloads 229 HTML Downloads 60

Ikaskuntza Kooperatiboaren ekarpenak Euskal Eskolen Ekosistemari inklusioaren norabidean

Nere Amenabar Perurena, Amaia Chueca Uria
Abstract 478 | PDF Downloads 420 HTML Downloads 119

Desgaitasuna eskubideen ikuspegitik: adimen-desgaitasuna duten pertsonen eskubideak eta bizi-kalitatea Gipuzkoan

Irati Amunarriz Iruretagoiena, Aintzane Rodriguez Poza, Peio Manterola Pavo
Abstract 292 | PDF Downloads 186 HTML Downloads 45

Aniztasun funtzionala duten pertsonen inklusio sozio-komunitarioa hezkuntza eremu ez formalean. Mindara Elkartearen kasua

Usoa Martinez Larraburu, Erika Martinez, Juan Luis Juan Luis Asensio
Abstract 368 | PDF Downloads 162 HTML Downloads 105

Bigarren Aukerako Ikastetxeak: zubiak baino gehiago

Aintzane Rodriguez Poza, Joana Miguelena Torrado, Iker Callado Iza
Abstract 348 | PDF Downloads 199 HTML Downloads 46