Numéro courant
Exemplaires précédents
Soumissions
Facteur d'impact / Indexed
Tantak
Comité scientifique
Argitalpen taldea
Politique éditoriale
Contact
S'inscrire
Se connecter
S'inscrire
Se connecter
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Accueil
Archives
Vol. 23 No 1 (2011)
Vol. 23 No 1 (2011)
Publiée:
2012-02-17
Artikuluak
Bigarren eta unibertsitateko hezkuntzako ikasleen genero-estereotipoak: eskolari eta bestelako sozializazio guneei begirada
Ane Larrinaga Renteria, Elisa Usategui Basozabal, Mila Amurrio Velez, Ana Irene del Valle Loroño
Abstract
240 | PDF (Euskara) Downloads
983 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4753
PDF (Euskara)
Nola identifikatzen dute unibertsitate-ikasleek ikasteko behar duten informazioa eta informazio hori non lor daitekeen?
Txema Egaña
Abstract
128 | PDF (Euskara) Downloads
243 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4755
PDF (Euskara)
Gorputz-asegabetasuna nerabezaroan
Paula Elosua, Josu Mujika Lizaso, Paola Bully
Abstract
169 | PDF (Euskara) Downloads
294 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4757
PDF (Euskara)
Unibertsitateko ikasleen ikaskuntzara bideratutako ebaluazioa
J.F. Lukas Mujika, Karlos Santiago Etxeberria, Hilario Murua Cartón
Abstract
164 | PDF (Euskara) Downloads
305 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4759
PDF (Euskara)
Pertsona gorren hezkuntza: Bilakaera historikoa eta erronkak
Ainhoa Moiua
Abstract
209 | PDF (Euskara) Downloads
501 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4761
PDF (Euskara)
Zer dakite DBHko ikasleek gramatikaz? Subjektua eta Nor/Nork eztabaidan. Kasu azterketa
Amelia Barquín, Uri Ruiz Bikandi, Teresa Zulaika
Abstract
157 | PDF (Euskara) Downloads
559 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4763
PDF (Euskara)
Liburuen berri (erreseinak)
Liburuen berri
Revista Tantak
Abstract
93 | PDF (Euskara) Downloads
155 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4765
PDF (Euskara)
×
Modal Header