Aldizkari Zientifikoen Ataria
Tantak
Unekoa
Aurreko aleak
Bidalketak
Inpaktu-faktorea / Indexed
Tantak
Batzorde Zientifikoa
Argitalpen taldea
Argitalpen-politika
Kontaktua
Erregistratu
Hasi saioa
Erregistratu
Hasi saioa
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Home
Artxiboak
23. Libk. 1. Zk. (2011)
23. Libk. 1. Zk. (2011)
Argitaratua:
2012-02-17
Artikuluak
Bigarren eta unibertsitateko hezkuntzako ikasleen genero-estereotipoak: eskolari eta bestelako sozializazio guneei begirada
Ane Larrinaga Renteria, Elisa Usategui Basozabal, Mila Amurrio Velez, Ana Irene del Valle Loroño
Abstract
182 | PDF Downloads
934 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4753
PDF
Nola identifikatzen dute unibertsitate-ikasleek ikasteko behar duten informazioa eta informazio hori non lor daitekeen?
Txema Egaña
Abstract
71 | PDF Downloads
203 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4755
PDF
Gorputz-asegabetasuna nerabezaroan
Paula Elosua, Josu Mujika Lizaso, Paola Bully
Abstract
100 | PDF Downloads
259 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4757
PDF
Unibertsitateko ikasleen ikaskuntzara bideratutako ebaluazioa
J.F. Lukas Mujika, Karlos Santiago Etxeberria, Hilario Murua Cartón
Abstract
100 | PDF Downloads
265 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4759
PDF
Pertsona gorren hezkuntza: Bilakaera historikoa eta erronkak
Ainhoa Moiua
Abstract
130 | PDF Downloads
448 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4761
PDF
Zer dakite DBHko ikasleek gramatikaz? Subjektua eta Nor/Nork eztabaidan. Kasu azterketa
Amelia Barquín, Uri Ruiz Bikandi, Teresa Zulaika
Abstract
97 | PDF Downloads
498 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4763
PDF
Liburuen berri (erreseinak)
Liburuen berri
Revista Tantak
Abstract
48 | PDF Downloads
128 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4765
PDF
×
Modal Header