Fisioterapia graduko ikasleek desgaitasunekiko dituzten jarrerak unibertsitateko formazioan zehar
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Publiée
2021-02-06
Ana Saigos
Naiara Ozamiz-Etxebarria
Miren Agurtzane Ortiz
Résumé
Ikerketa honen helburua Euskal Herriko Unibertsitateko Fisioterapia Graduko lehen mailako eta laugarren mailako ikasleek desgaitasuna duten pertsonen aurrean duten jarrera aztertzea eta ebaluatzea izan da. Horretarako, desgaitasuna duten pertsonen aurrean agertzen diren jarrerei buruzko eskala bat erabili da, eta jarreretan eragin dezaketen zenbait faktore ere aztertu dira (adina, sexua eta desgaitasunarekin izandako kontaktua). Analisi estatistikoak burutu ondoren, emaitzek erakutsi dute bai lehen mailako, bai laugarren mailako ikasleek jarrera positiboa dutela. Ikusi da ere adinak eta des- gaitasunarekin kontaktua izateak jarrerak hobetzen dituztela. Bestalde, gizonen eta emakumeen jarreren artean ez da ezberdintasun nabarmenik aurkitu.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Numéro
Rubrique
Artikuluak