Vol. 29 No 2 (2017)

Publiée: 2018-03-22

Artikuluak

Eskuz idaztearen hil-kanpaiak?

Irune Ibarra, Xabier Etxague
Abstract 414 | PDF (Euskara) Downloads 504 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.17466

Hezkuntza eta Eskola: hezkuntza jardunbideen eta gizarte justuagoen bilakaeraren arteko zubi

Imanol Santamaria, Irantzu de Orbea, Jon Martin-Etxebeste
Abstract 560 | PDF (Euskara) Downloads 564 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.19158

Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean

Nerea Agirre, Ahots Lejardi, Agurtzane Martinez, Elena Lopez de Arana, Mariam Bilbatua
Abstract 341 | PDF (Euskara) Downloads 571 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.17666

Irakurtzeko gaitasuna Haur Hezkuntzan. Teoriatik praktikara.

Ainara Romero-Andonegi, Eneko Tejada Garitano, Urtza Garay Ruiz
Abstract 723 | PDF (Euskara) Downloads 1064 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.17708

Liburuen berri (erreseinak)