Ikus-entzunezko sorkuntza parte-hartzaileari buruzko hausnarketa teoriko-praktikoa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 2024-01-31
Itziar Zorita Agirre

Laburpena

Ikus-entzunezko sorkuntza modu parte-hartzailea dago, hezkuntza, komunitate edo arte-inguruneetan garatzen dena, eta ikus-entzunezko produkzio-eredu konbentzionalenetatik bereizten dena. Sormen-prozesuei dagokienez, ikuspegi horizontalagoetatik ezartzen dira, dimentsio politikoarekin, eta parte-hartzaileen ekarpenen arabera eboluzionatzen duten proiektuei lotuta egoten dira. Narratiba kolektibo, kolaboratibo eta/edo parte-hartzaile horiek bitartekaritza-prozesuen eta partaidetza-metodologien bidez eraikitzen dira. Artikulu honen helburua da corpus diskurtsibo bat sortzea kolaborazio eta/edo partaidetzako ikus-entzunezko praktiken inguruan, praktika eta hausnarketa teorikoan sakontzen jarraitzeko. Horretarako, erreferentzia teorikoak eta 2022an Bermeoko (Bizkaia) adinekoen egoitza batean Remake izenarekin garatutako bideo-proiektu erreal baten kasua alderatzea planteatzen da.

Nola aipatu

Zorita Agirre, Itziar. 2024. «Ikus-Entzunezko Sorkuntza Parte-Hartzaileari Buruzko Hausnarketa Teoriko-Praktikoa». AusArt 12 (1). https://doi.org/10.1387/ausart.25822.
Abstract 720 | PDF (Español (España)) Downloads 437 HTML (Redalyc) (Español (España)) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español (España)) Downloads 0

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Crespo Martín, Bibiana. 2020. «Acerca de las prácticas artísticas participativas contemporáneas como catalizadoras de la sociabilización». Historia y Comunicación Social 25(1): 275-286. https://doi.org/10.5209/hics.69244

Cruz García, Lázaro. 2021. «La difusión del cine colaborativo: Métodos y beneficios multidireccionales de la difusión de los cines de participación». AdComunica 22: 317-337. https://doi.org/10.6035/2174-0992.2021.22.16

Jenkins, Henry. (2006) 2008. Convergence culture: La cultura de la convergencia de los medios de comunicación. Traducción de Pablo Hermida Lazcano. Barcelona: Paidós

Martínez Sánchez, Cuautli Exal. 2016. «Estrategias del arte participativo: Entre la micro-política y el software social». AusArt 4(1): 207-216. https://doi.org/10.1387/ausart.16704

Montero Sánchez, Dadid & José Manuel Moreno Domínguez. 2020. «Explorando el campo de conocimiento del video participativo: Un recorrido por las principales aportaciones teórico-prácticas». Revista Internacional de Comunicación y Desarrollo RICD 3(11): 92-108. https://doi.org/10.15304/ricd.3.11.6345

Ortuño Mengual, Pedro & Virginia Villaplana Ruiz. 2017. «Activismo transmedia: Narrativas de participación para el cambio social; Entre la comunicación creativa y el media art». Obra Digital 12: 123-144. https://doi.org/10.25029/od.2017.123.12

Ortuño Mengual, Pedro. 2013. «Antecedentes del vídeo participativo como alternativa a la televisión comercial». DOC On-line: Revista Digital de Cinema Documentário 14: 113-138. http://www.doc.ubi.pt/14/dossier_pedro_ortuno.pdf

Rodrigo Montero, Javier & Antonio Collados Alcaide. 2015. «Retos y complejidades de las prácticas artísticas colaborativas y las pedagogías colectivas». Pulso 38: 57-72. https://doi.org/10.58265/pulso.5071

Roig Telo, Antoni. 2017. «Cine colaborativo, entre los discursos, la experimentación y el control: Metodologías participativas en ficción y no-ficción». Obra Digital 12: 13-25. https://doi.org/10.25029/od.2017.121.12

Sucari Jabbaz, Jacobo. 2017. «El documental social participativo: El protagonista como sujeto de la historia». Obra Digital 12: 69-85. https://doi.org/10.25029/od.2017.112.12

Tudurí, Gerardo. 2008. «Manifiesto del cine sin autor: Realismo social extremo en el siglo XXI (Versión 1.0)». https://n9.cl/oyjs8

Villaplana Ruiz, Virginia. 2016. «Tendencias discursivas: Cine colaborativo, comunicación social y prácticas de participación en internet». AdComunica 12: 109-126. https://doi.org/10.6035/2174-0992.2016.12.8
Atala
Artikuluak

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.