Aldizkari Zientifikoen Ataria
Tantak
Unekoa
Aurreko aleak
Bidalketak
Inpaktu-faktorea / Indexed
Tantak
Batzorde Zientifikoa
Argitalpen taldea
Argitalpen-politika
Kontaktua
Erregistratu
Hasi saioa
Erregistratu
Hasi saioa
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Home
Artxiboak
33. Libk. 2. Zk. (2021)
33. Libk. 2. Zk. (2021)
Argitaratua:
2022-02-14
Artikuluak
Giza eta gizarte-zientziak eta Irakasleen Prestakuntzarako unibertsitate-masterra: paradigma epistemologikoa
Iñigo Ramirez de Okariz
Abstract
267 | PDF Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22275
PDF
Heziketa fisikoa Heziberri berrian: gidalerroak eta argudioak azaltzen
Raul Martinez-Santos, Asier Oiarbide, Astrid Aracama, Maria Founaud
Abstract
384 | PDF Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22236
PDF
Edukiak ulertzeko estrategiak CLIL irakaskuntzan: Euskal Herriko eskola bateko B eta D ereduak
Artzai Gaspar
Abstract
269 | PDF Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22449
PDF
BREAKOUT EDU METODOLOGIAREN ERABILERA GURASOEI ZUZENDUTAKO JARDUERETAN: ESKUHARTZE BATEN EBALUAZIOA
Itxaro Etxague, Jon Altuna, Arkaitz Lareki
Abstract
172 | PDF Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22255
PDF
NOLA EGIN LEKUA IKASLEEN INTUIZIOEI GOI-MAILAKO HEZKUNTZAN?
Asier Burgos Huegun, Eider Ruiz de Eguilaz Gamboa, Pello Etxaniz Jauregi
Abstract
141 | PDF Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22716
PDF
Liburuen berri (erreseinak)
La gestión del conocimiento en el área de educación: experiencias de grupos con impacto social.
Aitor Mendia-Urrutia
Abstract
99 | PDF Downloads
0
PDF
×
Modal Header