Portail de Revues Scientifiques
Tantak
Numéro courant
Exemplaires précédents
Soumissions
Facteur d'impact / Indexed
Tantak
Comité scientifique
Argitalpen taldea
Politique éditoriale
Contact
S'inscrire
Se connecter
S'inscrire
Se connecter
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Accueil
Archives
Vol. 33 No 2 (2021)
Vol. 33 No 2 (2021)
Publiée:
2022-02-14
Artikuluak
Giza eta gizarte-zientziak eta Irakasleen Prestakuntzarako unibertsitate-masterra: paradigma epistemologikoa
Iñigo Ramirez de Okariz
Abstract
287 | PDF (Euskara) Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22275
PDF (Euskara)
Heziketa fisikoa Heziberri berrian: gidalerroak eta argudioak azaltzen
Raul Martinez-Santos, Asier Oiarbide, Astrid Aracama, Maria Founaud
Abstract
421 | PDF (Euskara) Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22236
PDF (Euskara)
Edukiak ulertzeko estrategiak CLIL irakaskuntzan: Euskal Herriko eskola bateko B eta D ereduak
Artzai Gaspar
Abstract
290 | PDF (Euskara) Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22449
PDF (Euskara)
BREAKOUT EDU METODOLOGIAREN ERABILERA GURASOEI ZUZENDUTAKO JARDUERETAN: ESKUHARTZE BATEN EBALUAZIOA
Itxaro Etxague, Jon Altuna, Arkaitz Lareki
Abstract
201 | PDF (Euskara) Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22255
PDF (Euskara)
NOLA EGIN LEKUA IKASLEEN INTUIZIOEI GOI-MAILAKO HEZKUNTZAN?
Asier Burgos Huegun, Eider Ruiz de Eguilaz Gamboa, Pello Etxaniz Jauregi
Abstract
163 | PDF (Euskara) Downloads
0 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.22716
PDF (Euskara)
Liburuen berri (erreseinak)
La gestión del conocimiento en el área de educación: experiencias de grupos con impacto social.
Aitor Mendia-Urrutia
Abstract
113 | PDF (Euskara) Downloads
0
PDF (Euskara)
×
Modal Header