Portail de Revues Scientifiques
Tantak
Numéro courant
Exemplaires précédents
Soumissions
Facteur d'impact / Indexed
Tantak
Comité scientifique
Argitalpen taldea
Politique éditoriale
Contact
S'inscrire
Se connecter
S'inscrire
Se connecter
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Accueil
Archives
Vol. 27 No 2 (2015)
Vol. 27 No 2 (2015)
Publiée:
2016-01-26
Artikuluak
Dr. Fleming HLHI-ko Irakasleen prestakuntza beharren diagnosia eta horri buruzko hausnarketa
Maritxu Arostegi Escribano
Abstract
377 | PDF (Euskara) Downloads
524 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.15551
PDF (Euskara)
Literatura eta generoa Haur Hezkuntzan: Bizkaiako Haur Eskola baten azterketa
Izarra Aizpurua Barinagarrementeria, Gema Lasarte Leonet
Abstract
1455 | PDF (Euskara) Downloads
1963 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.15553
PDF (Euskara)
Ezagutzaren dinamika Ikas Komunitateetan
David Pastor Andrés, Justo Bereziartua Zendoia
Abstract
521 | PDF (Euskara) Downloads
480 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.15555
PDF (Euskara)
HUHEZIko hiru gradu presentzialen lehenengo mailako ikasleen moodle plataformaren erabileraren azterketa
Iñigo Arriaran Olalde
Abstract
258 | PDF (Euskara) Downloads
262 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.15557
PDF (Euskara)
Trantsizioa eskola txikietatik bigarren hezkuntzara. Aldagai lagungarrien bila
Nahia Intxausti Intxausti, Ainhoa Odriozola Aldalur, Justo Bereziartua Zendoia, Harkaitz Zubiri Esnaola
Abstract
770 | PDF (Euskara) Downloads
590 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.15559
PDF (Euskara)
Eskola-inplikazioa: kontzeptua, neurketa, aldakortasuna eta testuinguruaren aldagaiak nahiz aldagai psikologikoak
Estibaliz Ramos Díaz, Arantza Fernández Zabala, Ana Zuazagoitia Rey-Baltar, Arantzazu Rodríguez Fernández, Iker Ros Martínez de la Hidalga
Abstract
786 | PDF (Euskara) Downloads
463 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.15561
PDF (Euskara)
×
Modal Header