Vol. 31 No 2 (2019)

Publiée: 2020-03-07

Artikuluak

Esparru ez-formaleko iraunkortasun hezkuntzarako balialide-gune baten ebaluazioa: kasu-azterketa EAEn

Ane Arregi Otxotorena, Sara Zubimendi Arsuaga, Josu Sanz Alonso
Abstract 180 | PDF (Euskara) Downloads 263 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20911

Ikaskuntza metodologia aktiboak Donostiako lehen hezkuntzako ikastetxeetan

Alba Ayúcar Castro, Garbiñe Bereziartua Etxeberria
Abstract 1873 | PDF (Euskara) Downloads 1185 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20766

Batxilergoko ikasle eta irakasleen ingurumen inpaktu negatiboen hautematea eta jarrera

Xanti Hidalgo Gereñu, Estibaliz Romaratezabala Aldasoro, Josune Rodríguez-Negro, Javier Yanci Irigoyen
Abstract 277 | PDF (Euskara) Downloads 239 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20823

Ahots murmurikatuaren zenbait ezaugarri akustikoz

Irati De Pablo Delgado, Naia Eguskiza Sanchez, Iñaki Gaminde Terraza
Abstract 164 | PDF (Euskara) Downloads 244 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20625

Solasaldi literarioak haur hezkuntzan: Donostiako ikastola batean burututako esperientzia

Pello Aramendi Jauregi, Goiatz Aramendi Lekuona
Abstract 235 | PDF (Euskara) Downloads 358 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21054