Vol. 32 No 2 (2020)
Artikuluak
Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak: hezkuntza eta hizkuntza teknologiak
Abstract 919 | PDF (Euskara) Downloads 841 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21654
Page 9-31
Fisioterapia graduko ikasleek desgaitasunekiko dituzten jarrerak unibertsitateko formazioan zehar
Abstract 246 | PDF (Euskara) Downloads 243 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21272
Page 33-50
EHUko Pedagogia Gradua lanbide anitzetarako prestatzen: ikasleen asebete eta iritzietan eta irakasleen pertzepzioan oinarritutako analisia
Abstract 370 | PDF (Euskara) Downloads 411 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21899
Page 51-74
Irakaslegaiak eta idazmenaren ebaluazioa: jarrerak eta jokabideak
Abstract 316 | PDF (Euskara) Downloads 397 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21906
Page 75-94
Hizkuntzen arteko elkarreragina: euskara, gaztelania eta ingelesezko ekoizpen idatziak
Abstract 350 | PDF (Euskara) Downloads 464 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21826
Page 95-126
Familia-aniztasunaren trataera Haur Hezkuntzako gelan: prestatuta al daude irakasleak?
Abstract 1498 | PDF (Euskara) Downloads 1705 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21703
Page 127-159
Liburuen berri (erreseinak)
Erreseina: Las emociones y el mundo moral. Más allá de la empatía (Etxebarria, 2020)
Abstract 184 | PDF (Euskara) Downloads 253 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22520
Page 163-166
Erreseina: Caminos y derivas para otra investigación educativa y social (Sancho, J et al. koord., 2020)
Abstract 122 | PDF (Euskara) Downloads 103 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22522
Page 166-167