Vol. 32 Núm. 2 (2020)

Publicado: 2021-02-06

Artikuluak

Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak: hezkuntza eta hizkuntza teknologiak

Abel Camacho, Mikel Iruskieta
Abstract 963 | PDF (Euskara) Downloads 917 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21654

Page 9-31

Fisioterapia graduko ikasleek desgaitasunekiko dituzten jarrerak unibertsitateko formazioan zehar

Ana Saigos, Naiara Ozamiz-Etxebarria, Miren Agurtzane Ortiz
Abstract 277 | PDF (Euskara) Downloads 281 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21272

Page 33-50

EHUko Pedagogia Gradua lanbide anitzetarako prestatzen: ikasleen asebete eta iritzietan eta irakasleen pertzepzioan oinarritutako analisia

Jon Altuna, Alba Madinabeitia, Inazio Marko, Ana Aierbe, Esther Cruz
Abstract 436 | PDF (Euskara) Downloads 477 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21899

Page 51-74

Irakaslegaiak eta idazmenaren ebaluazioa: jarrerak eta jokabideak

Leire Martínez-García, Mari Mar Boillos
Abstract 362 | PDF (Euskara) Downloads 449 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21906

Page 75-94

Hizkuntzen arteko elkarreragina: euskara, gaztelania eta ingelesezko ekoizpen idatziak

Itxaro Etxague, Karin van der Worp
Abstract 404 | PDF (Euskara) Downloads 516 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21826

Page 95-126

Liburuen berri (erreseinak)