Vol. 32 No 2 (2020)

Publiée: 2021-02-06

Artikuluak

Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak: hezkuntza eta hizkuntza teknologiak

Abel Camacho, Mikel Iruskieta
Abstract 892 | PDF (Euskara) Downloads 814 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21654

Page 9-31

Fisioterapia graduko ikasleek desgaitasunekiko dituzten jarrerak unibertsitateko formazioan zehar

Ana Saigos, Naiara Ozamiz-Etxebarria, Miren Agurtzane Ortiz
Abstract 237 | PDF (Euskara) Downloads 229 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21272

Page 33-50

EHUko Pedagogia Gradua lanbide anitzetarako prestatzen: ikasleen asebete eta iritzietan eta irakasleen pertzepzioan oinarritutako analisia

Jon Altuna, Alba Madinabeitia, Inazio Marko, Ana Aierbe, Esther Cruz
Abstract 362 | PDF (Euskara) Downloads 395 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21899

Page 51-74

Irakaslegaiak eta idazmenaren ebaluazioa: jarrerak eta jokabideak

Leire Martínez-García, Mari Mar Boillos
Abstract 311 | PDF (Euskara) Downloads 378 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21906

Page 75-94

Hizkuntzen arteko elkarreragina: euskara, gaztelania eta ingelesezko ekoizpen idatziak

Itxaro Etxague, Karin van der Worp
Abstract 333 | PDF (Euskara) Downloads 442 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21826

Page 95-126

Liburuen berri (erreseinak)