Vol. 32 Núm. 2 (2020)
Artikuluak
Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak: hezkuntza eta hizkuntza teknologiak
Abstract 958 | PDF (Euskara) Downloads 915 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21654
Page 9-31
Fisioterapia graduko ikasleek desgaitasunekiko dituzten jarrerak unibertsitateko formazioan zehar
Abstract 277 | PDF (Euskara) Downloads 279 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21272
Page 33-50
EHUko Pedagogia Gradua lanbide anitzetarako prestatzen: ikasleen asebete eta iritzietan eta irakasleen pertzepzioan oinarritutako analisia
Abstract 432 | PDF (Euskara) Downloads 476 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21899
Page 51-74
Irakaslegaiak eta idazmenaren ebaluazioa: jarrerak eta jokabideak
Abstract 359 | PDF (Euskara) Downloads 445 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21906
Page 75-94
Hizkuntzen arteko elkarreragina: euskara, gaztelania eta ingelesezko ekoizpen idatziak
Abstract 402 | PDF (Euskara) Downloads 516 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21826
Page 95-126
Familia-aniztasunaren trataera Haur Hezkuntzako gelan: prestatuta al daude irakasleak?
Abstract 1549 | PDF (Euskara) Downloads 1778 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21703
Page 127-159
Liburuen berri (erreseinak)
Erreseina: Las emociones y el mundo moral. Más allá de la empatía (Etxebarria, 2020)
Abstract 215 | PDF (Euskara) Downloads 288 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22520
Page 163-166
Erreseina: Caminos y derivas para otra investigación educativa y social (Sancho, J et al. koord., 2020)
Abstract 152 | PDF (Euskara) Downloads 128 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22522
Page 166-167