Aldizkari Zientifikoen Ataria
Tantak
Unekoa
Aurreko aleak
Bidalketak
Inpaktu-faktorea / Indexed
Tantak
Batzorde Zientifikoa
Argitalpen taldea
Argitalpen-politika
Kontaktua
Erregistratu
Hasi saioa
Erregistratu
Hasi saioa
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Home
Artxiboak
31. Libk. 1. Zk. (2019)
31. Libk. 1. Zk. (2019)
Argitaratua:
2019-11-02
Artikuluak
Idazlan klasikoak eta eskola
Paloma Rodriguez-Miñambres
Abstract
36 |
Idazlan klasikoak eta eskola
Paloma Rodriguez-Miñambres
Abstract
309 | PDF Downloads
453 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20115
PDF
EKI hezkuntza proiektu berritzailea eta bere ikasgaikako inplementazioari buruzko azterketa
Andrea Goni, Jon Altuna
Abstract
804 | PDF Downloads
1053 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20128
PDF
Ipuin-moldaketa herri-hizkerara egokitzeko eta modu esanguratsuan kontatzeko markaketa: Ahozko komunikazioa lantzen eta aztertzen Haur Hezkuntzako gelan
Udane Beaskoetxea, Mikel Iruskieta
Abstract
380 | PDF Downloads
504 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20149
PDF
Translanguaging-ikuspegia lehen hezkuntzako ikasgelan. Ba al du eraginik ikasleen euskara-mailan?
Oihana Leonet
Abstract
409 | PDF Downloads
560 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20248
PDF
Bigarren Hezkuntzako ikasle eta irakasle talde baten diskurtsoa eta praktika informazio digitala bilatzeko, ebaluatzeko eta hautatzeko orduan
Maite López Flamarique, Txema Egaña Osa
Abstract
185 | PDF Downloads
304 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20407
PDF
Ikasleen ahotsak: guztiontzako eskola eraikitzeko gakoa
Irati Sagardia, Agurtzane Martinez
Abstract
348 | PDF Downloads
536 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20479
PDF
Ikaskuntza Zerbitzuan oinarritutako Gradu Amaierako Lanen azterketa, ikasleen identitate hezitzailea eraikitzeko eskaintzen dituzten aukerak
Elena López de Arana, Itxaso Sáenz de la Fuente, Maitane Prol, Irati Fernández
Abstract
307 | PDF Downloads
324 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20504
PDF
Emozioak unibertsitateko ikasketa prozesuen ardatz: Lehen Hezkuntzako Graduaren kasua
Nerea Larruzea-Urkixo, Maria Olga Cardeñoso Ramírez, Nahia Idoiaga Mondragon
Abstract
501 | PDF Downloads
684 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20578
PDF
×
Modal Header