Vol. 31 Núm. 1 (2019)

Publicado: 2019-11-02

Artikuluak

Idazlan klasikoak eta eskola

Paloma Rodriguez-Miñambres
Abstract 87 |

Obras clásicas y escuela

Paloma Rodriguez-Miñambres
Abstract 380 | PDF (Euskara) Downloads 554 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20115

Ikasleen ahotsak: guztiontzako eskola eraikitzeko gakoa

Irati Sagardia, Agurtzane Martinez
Abstract 507 | PDF (Euskara) Downloads 648 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20479

Ikaskuntza Zerbitzuan oinarritutako Gradu Amaierako Lanen azterketa, ikasleen identitate hezitzailea eraikitzeko eskaintzen dituzten aukerak

Elena López de Arana, Itxaso Sáenz de la Fuente, Maitane Prol, Irati Fernández
Abstract 449 | PDF (Euskara) Downloads 410 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20504

Emozioak unibertsitateko ikasketa prozesuen ardatz: Lehen Hezkuntzako Graduaren kasua

Nerea Larruzea-Urkixo, Maria Olga Cardeñoso Ramírez, Nahia Idoiaga Mondragon
Abstract 600 | PDF (Euskara) Downloads 775 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.20578