Portal de Revistas Científicas
Tantak
Actual
Números anteriores
Envíos
Faktor de impacto / Indexed
Tantak
Comité Científico
Argitalpen taldea
Política editorial
Contacto
Registrarse
Entrar
Registrarse
Entrar
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Inicio
Archivos
Vol. 31 Núm. 1 (2019)
Vol. 31 Núm. 1 (2019)
Publicado:
2019-11-02
Artikuluak
Idazlan klasikoak eta eskola
Paloma Rodriguez-Miñambres
Abstract
25 |
Obras clásicas y escuela
Paloma Rodriguez-Miñambres
Abstract
292 | PDF (Euskara) Downloads
426 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20115
PDF (Euskara)
Análisis del proyecto innovador EKi y su implementación por asignaturas
Andrea Goni, Jon Altuna
Abstract
727 | PDF (Euskara) Downloads
1012 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20128
PDF (Euskara)
Ipuin-moldaketa herri-hizkerara egokitzeko eta modu esanguratsuan kontatzeko markaketa: Ahozko komunikazioa lantzen eta aztertzen Haur Hezkuntzako gelan
Udane Beaskoetxea, Mikel Iruskieta
Abstract
339 | PDF (Euskara) Downloads
469 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20149
PDF (Euskara)
Translanguaging-ikuspegia lehen hezkuntzako ikasgelan. Ba al du eraginik ikasleen euskara-mailan?
Oihana Leonet
Abstract
368 | PDF (Euskara) Downloads
518 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20248
PDF (Euskara)
Bigarren Hezkuntzako ikasle eta irakasle talde baten diskurtsoa eta praktika informazio digitala bilatzeko, ebaluatzeko eta hautatzeko orduan
Maite López Flamarique, Txema Egaña Osa
Abstract
172 | PDF (Euskara) Downloads
281 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20407
PDF (Euskara)
Ikasleen ahotsak: guztiontzako eskola eraikitzeko gakoa
Irati Sagardia, Agurtzane Martinez
Abstract
322 | PDF (Euskara) Downloads
507 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20479
PDF (Euskara)
Ikaskuntza Zerbitzuan oinarritutako Gradu Amaierako Lanen azterketa, ikasleen identitate hezitzailea eraikitzeko eskaintzen dituzten aukerak
Elena López de Arana, Itxaso Sáenz de la Fuente, Maitane Prol, Irati Fernández
Abstract
277 | PDF (Euskara) Downloads
297 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20504
PDF (Euskara)
Emozioak unibertsitateko ikasketa prozesuen ardatz: Lehen Hezkuntzako Graduaren kasua
Nerea Larruzea-Urkixo, Maria Olga Cardeñoso Ramírez, Nahia Idoiaga Mondragon
Abstract
477 | PDF (Euskara) Downloads
661 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.20578
PDF (Euskara)
×
Modal Header