Vol. 26 No. 51 (2021): ZER. Journal of Studies of Communication

Published: 30-11-2021

Articles

Online Reputation Management in Canadian Hospitals

Pablo Medina Aguerrebere, Toni Gonzalez Pacanowski, Eva Medina
Abstract 741 | PDF (Español (España)) Downloads 335 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.22667

The use of the events in the videogame industry: The Fortnite case

Antonio Raúl Fernández Rincón, Pedro Antonio Hellín Ortuño, Antonio Castillo Esparcia
Abstract 1625 | pdf (Español (España)) Downloads 1617 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23062

Narrative of the trans protagonists in the TV series Veneno

Sergio Cobo Durán, Sofía Otero Escudero
Abstract 1346 | pdf (Español (España)) Downloads 1026 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23007

The videoscene screen: interface between presence and trace

Gustavo Montes Rodríguez
Abstract 320 | pdf (Español (España)) Downloads 584 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.22533

The fantastic issue in video games: between representation and self-conception

Antonio Francisco Campos Méndez
Abstract 451 | pdf (Español (España)) Downloads 561 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.22536

Book Reviews

Resistencias y disidencias en el cine español: el compromiso con la realidad

María Marcos Ramos
Abstract 220 | pdf (Español (España)) Downloads 241

Series de la resistencia

Estefanía Jiménez
Abstract 257 | pdf (Español (España)) Downloads 133

Grandes casos de la crónica negra

José Antonio Abreu Colombri
Abstract 202 | pdf (Español (España)) Downloads 1429

Arte, vídeo y comunicación: Docencia e investigación en lo transdisciplinar

Estrella Fernández Jiménez
Abstract 258 | pdf (Español (España)) Downloads 185

Grupo Clarín. From Argentine Newspaper to Convergent Media Conglomerate

Juan Carlos Miguel de Bustos
Abstract 214 | pdf (Español (España)) Downloads 160