Maila aditua edo sineskorra? Haurren hautematea eta konfiantza euren gailu mugikorretan jasotzen duten publizitatearekiko Erabiltzaile profilak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 29-05-2020
Beatriz Feijoo Fernández
Charo Sádaba Chalezquer
Simón Bugueño Ipinza

Laburpena

Ikerketa hau Txileko Santiagoko Eremu Metropolitarrean burutu zen 10 eta 14 urte bitarteko 501 gazteren artean, eta mugikorrean jasotzen duten publizitatearen aurrean duten jarrera aztertu zuen, hautemateari, arreta mailari eta konfiantzari dagokienez. Aldagai horiek funtsezkoak dira publizitatearen eragin limurtzaileari aurre egiteko duten gaitasunari begira. Konglomeratu analisi baten bidez, lau erabiltzaile profil identifikatu ziren: “detektatzaile mesfidatiak”, “ez detektatzaile mesfidatiak”, “ez detektatzaile” sineskorrak” eta “detektatzaile onenak”. Ikerketa horren helburua da haurrek behar duten prestakuntza kritikoaren inguruan hausnartzea, eta haren emaitzek alfabetatze publizitarioa jarreraren dimentsiora orientatzen dute, are eraginkorragoa baita.

 

Nola aipatu

Feijoo Fernández, B., Sádaba Chalezquer, C., & Bugueño Ipinza, S. (2020). Maila aditua edo sineskorra? Haurren hautematea eta konfiantza euren gailu mugikorretan jasotzen duten publizitatearekiko Erabiltzaile profilak. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 25(48). https://doi.org/10.1387/zer.21520
Abstract 631 | PDF (Español) Downloads 157

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords
References
Atala