Influencers and front-of-package labeling in Mexico. Approaches from Sidral Mundet's #ParaVariar campaign

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 05-12-2023
Raul Anthony Olmedo Neri
Carola García Calderón

Laburpena

Azken urteotan, Mexikoko arau-esparrua guztiz bete gabe bere markak Interneten kokatzeko duen joera ikusi da. Kasu praktiko gisa, Sidral Mundeten #ParaVariar kanpaina digitalean influencer-en edukietan frontal etiketatzearen erabilera berrikusten da. Azterketa ikonografiko-semiotikoan oinarrituta, bost influencer-ek ekoitzitako edukiak berrikusi dira, etiketa frontala nola bistaratzen den eta publizitate-narrazioaren barruan zein funtzio duen identifikatzeko. Emaitzek erakusten dute eduki horiek front-end etiketak ezkutatzeko joera dutela, baita ordainpeko lankidetza denik esplizituki ez erakuste ere.

Nola aipatu

Olmedo Neri, R. A., & García Calderón, C. (2023). Influencers and front-of-package labeling in Mexico. Approaches from Sidral Mundet’s #ParaVariar campaign. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 28(55), 39–61. https://doi.org/10.1387/zer.24938
Abstract 668 | pdf (Español) Downloads 351

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Atala