Online markaren kudeaketa Kanadako ospitaleetan

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 30-11-2021
Pablo Medina Aguerrebere Toni Gonzalez Pacanowski Eva Medina

Laburpena

Artikulu honen helburua da Kanadako ospitaleek Facebook, Twitter eta Youtube kudeatzeko duten modua ebaluatzea, bai eta beren web-orriak ere, marka sustatzeko eta, horrela, posizionamendu estrategikoa indartzeko. Horretarako, komunikazio korporatiboari, brandingari eta osasun-erakundeei buruzko literatura berrikusi genuen, eta, ondoren, 48 adierazle definitu genituen, aztertzeko Kanadako 85 ospitale onenek nola kudeatzen zuten Facebook, Twitter eta Youtube, bai eta haien web-orria ere, haien marka sustatzeko. Ondorioztatu genuen Kanadako ospitale gehienek beren webgunea erabiltzen zutela kazetaritza-informazioa zabaltzeko; Facebook eta Twitter, pazienteekin elkarreragiteko; eta Youtube, osasun-hezkuntzari buruzko bideoak argitaratzeko.

Nola aipatu

Medina Aguerrebere, P., Gonzalez Pacanowski, T., & Medina, E. (2021). Online markaren kudeaketa Kanadako ospitaleetan. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 26(51). https://doi.org/10.1387/zer.22667
Abstract 654 | PDF (Español) Downloads 287

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords
References
Atala