Mugaz haraindi. Ezkutuko identitateak eta irudizko maskulinitateak The Power of the Dog (2021) lanean

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 27-06-2025
Leire Azkunaga García

Laburpena

Ikerketa honen helburua The Power of the Dog (Jane Campion, 2021) filma aztertzea da, zeinek, western postklasiko gisa, zinemako jatorrizko genero horren klixeak indartu beharrean, horiek azpiratzea bilatzen duena. Hautatutako analisi filmikoak filmak erabilitako baliabide narratibo, formal, adierazkor eta erretorikoetan sakontzeko aukera ematen du. Horretaz gain, baliabide horietaz baliatuta, zinemagileak esanahi sinbolikoak ezarriko dizkie filmeko zenbait elementu bisualei. Protagonistek bereganatzen dituzten nortasun mugakideek eta euren homosexualitate erreprimituak, cowboy arketipoari ez ezik, maskulinitatearen eredu tradizionalaren gainean oinarritzen diren narrazio epikoei ere egingo diote aurre.

Nola aipatu

Azkunaga García, L. (2025). Mugaz haraindi. Ezkutuko identitateak eta irudizko maskulinitateak The Power of the Dog (2021) lanean. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 30(58). https://doi.org/10.1387/zer.27396
Abstract 188 | pdf (Español (España)) Downloads 90

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords

The Power of the Dog, westerna, maskulinitatea, Jane Campion, analisi filmikoa

References
Astre, G. A. y Hoarau, A. (1997). El universo del western. Madrid: Editorial Fundamentos.

Azkunaga García, L. (2024). Westerna (des)armatzen. Cowboy filmak emakumeen zuzendaritzapean. En Marzabal, I. (Coord.). AEBetako western post-klasikoa eta garaikidea (pp.104-126). Donostia: Euskadiko Filmategia.

Bazin, A. (1990). El «wéstern» o el cine americano por excelencia. En ¿Qué es el cine? (pp.243-255). Madrid: Rialp.

Cohen, C. (2006). El western: El cine americano por excelencia. Barcelona: Paidós Ibérica.

Cooper, S. (2021). “Paper Flowers: Jane Campion, Plant Life, and The Power of the Dog”. Philosophies 7(6). https://doi.org/10.3390/philosophies7060143

French, P. (2005). Western: Aspects of a movie genre. Manchester: Carcanet Press.

Fox, A. (2011). Jane Campion: Authorship and Personal Cinema. Bloomington: Indiana University Press.

Gómez Tarín, F. J. (2007). The searchers como paradigma del cine de John Ford. Para una lectura de la ausencia. En Marzal-Felici, J. y

Gómez Tarín, F.J (eds.). Metodologías de análisis del filme (pp.251-264). Madrid: Edipo.

Ramón Fernández, F. (2023). El poder del perro: identidad de género, masculinidad tóxica, maltrato psicológico y venganza. En

Quesada Sánchez, A. J. (Ed.). El derecho desde otra óptica: la cultura como cristal con que se mira (pp. 375-396). A Coruña: Colex.

Rodríguez, I. (2022). Noche de Fuego y The Power of the Dog: Semejanzas disímiles en Jane Campion y Tatiana Huezo. A Contracorriente: una revista de estudios latinoamericanos, 19(3), 312-319. Recuperado de: https://acontracorriente.chass.ncsu.edu/index.php/acontracorriente/article/view/2237

Sorolla-Romero, T. (2021) El Piano (The Piano) Jane Campion (1993). Valencia: Nau Llibres

Stiglegger, M. (2022). The inner frontier. Images of the USA in recent Western cinema (2000–2020). GeoJournal, 87(1), 141-150. Recuperado de: https://link.springer.com/article/10.1007/s10708-022-10659-8

Thompson, A. (6 de septiembre de 2021). Jane Campion Talks About ‘The Power of the Dog’ and the Myth of the Sensitive Cowboy. IndieWire. Recuperado de: https://bit.ly/41oZcJM

Vaccaro Sánchez, J. (2021). “Más dura será la caída y El poder del perro”. Filmhistoria online, 31(2), 204-209. https://bit.ly/3KSVv80

Zumalde Arregui, I. (2006). La materialidad de la forma fílmica. Crítica de la (sin)razón posestructuralista. Bilbao: Universidad del País Vasco.

Zunzunegui, S. (1996). La mirada cercana. Microanálisis fílmico. Barcelona: Paidós.
Atala
Artikuluak

Similar Articles

1 2 3 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.