Eremu ez konbentzionaletan buruturiko praktika eszenikoa idazkera dramatikoa oinarritzat hartuta

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Publicado 28-06-2022
Itziar Urretabizkaia Zabaleta

Resumen

Idazkera dramatikoa eta eremu ez konbentzionaletan aurrera eramandako praktika eszenikoa batzen dituen proiektu profesional ezberdinak biltzen dira hemen. Hauetako batzuk Donostia / San Sebastian 2016 Europako Kultur Hiriburua programaren babesean egindako egitasmo ezberdinen barruan eginikoak dira. Besteak, Dbus Donostiako Tranbia Konpainiak eskatutakoak izan dira. Guztiek helburu bera dute amankomunean: momentu eta leku horretan dagoen ikuslegoari informazio jakin bat ematea.

Cómo citar

Urretabizkaia Zabaleta, Itziar. 2022. «Eremu Ez Konbentzionaletan Buruturiko Praktika Eszenikoa Idazkera Dramatikoa Oinarritzat Hartuta». AusArt 10 (1). https://doi.org/10.1387/ausart.23563.
Abstract 115 | HTML (Redalyc) (Euskara) Downloads 0 XML (Redalyc) (Euskara) Downloads 0 PDF (Euskara) Downloads 175

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Arbelaitz Mitxelena, Lander. 2016. “EusKarriak: Euskararen normalizazioa bultza eta hizkuntza aniztasuna islatzeko proiektua”. Blogak.argia.eus, martxoak 10. https://blogak.argia.eus/donostia-2016/2016/03/10/euskarriak-proiektua/

Boal, Augusto. (1992) 2001. Juegos para actores y no actores. Traducción de Mario Jorge Merlino Tornini. Barcelona: Alba

Brook, Peter. (1968) 1993. El espacio vacío. Trad., Ramón Gil Novales. Madrid: Península

Cervera Borrás, Juan. 1988. “Lenguaje artístico y lúdico”. In Didáctica de la lengua y la literatura, dirs., Jaime García Padrino & Arturo Medina Padilla, 257-277. Madrid: Anaya

Eines, Jorge. 2005. Hacer actuar: Stanislavski contra Strasberg. Con la colaboración de Santiago Trancón. Barcelona: Gedisa

Pavis, Patrice. (1996) 2018. El análisis de los espectáculos: Teatro, mimo, danza, cine. Traducción de Enrique Folch González. Buenos Aires: Paidós

Urretabizkaia Zabaleta, Itziar. 2020. “Dramatizazioa lehen hezkuntzan: Kontzeptualizaziotik obra dramatiko baten sormenera lehen zikloan lantzen diren konpetentziei begira”. Euskal Herriko Unibertsitateko doktorego tesia. http://hdl.handle.net/10810/55248
Sección
Artículos