Vol. 27 No. 53 (2022): ZER. Journal of Studies of Communication

Published: 30-11-2022

Dossier

Continuidad, cambio y ruptura en las Industrias Culturales

Ana Segovia
Abstract 415 | pdf (Español) Downloads 341 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.24084

Page 13-16

Televisa in the media spider's web: a case of inductive methodology in Power and Communication research

Ramón, Rosalba Mancinas-Chávez, María José Ruiz Acosta
Abstract 453 | pdf (Español) Downloads 462 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23792

Page 101-124

Netflix film production in Spain: communication policies and relations with the structure of Spanish film production

Francisco Javier Gómez-Pérez, Antonio Castro-Higueras, José Patricio Pérez-Rufí
Abstract 865 | pdf (Español) Downloads 890 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23784

Page 145-164

New promotion strategies in the Cultural Industries. The launch of Rosalía's Motomami album on TikTok

Cristina Pérez Ordóñez, Andrea Castro-Martínez, José Luis Torres-Martín
Abstract 1988 | pdf (Español) Downloads 1555 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23811

Page 189-211

Sport as a booming cultural industry. Power and concentration. The case of City Football Group

Daniel Moya López, Julieti Sussi de Oliveira
Abstract 926 | pdf (Español) Downloads 2311 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23810

Page 213-233

The role of advertising in the origin, consolidation and decline of the free press in Spain

Noemí Martín García, Belinda De Frutos Torres, Belén Ávila Rodríguez de Mier
Abstract 370 | pdf (Español) Downloads 343 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23795

Page 235-255

Articles

Book Reviews

Comedia popular española. La tragedia del tiempo

María Marcos Ramos
Abstract 155 | pdf (Español) Downloads 139

Page 377-379

Manual de Periodismo Digital Avanzado

Koldobika Meso Ayerdi
Abstract 350 | pdf (Español) Downloads 435

Page 380-382

Deconstruyendo los medios. Cómo adaptar las empresas de comunicación digital

María del Mar Rodríguez González
Abstract 111 | pdf (Español) Downloads 132

Page 383-384

La nueva comunicación. Creatividad e innovación en la sociedad digital

Sara Loiti Rodríguez
Abstract 244 | pdf (Español) Downloads 558

Page 385-386

La persuasión política

Simón Peña Fernández
Abstract 407 | pdf (Español) Downloads 556

Page 387-388

El Periódico. 25 años de auge y catarsis del periodismo en internet

Iñigo Marauri Castillo
Abstract 161 | pdf (Español) Downloads 208

Page 389-390