Vol. 27 No. 53 (2022): ZER. Journal of Studies of Communication

Published: 30-11-2022

Articles

Dossier

Continuidad, cambio y ruptura en las Industrias Culturales

Ana Segovia
Abstract 401 | pdf (Español) Downloads 328 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.24084

Page 13-16

Televisa in the media spider's web: a case of inductive methodology in Power and Communication research

Ramón, Rosalba Mancinas-Chávez, María José Ruiz Acosta
Abstract 437 | pdf (Español) Downloads 447 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23792

Page 101-124

Netflix film production in Spain: communication policies and relations with the structure of Spanish film production

Francisco Javier Gómez-Pérez, Antonio Castro-Higueras, José Patricio Pérez-Rufí
Abstract 808 | pdf (Español) Downloads 859 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23784

Page 145-164

New promotion strategies in the Cultural Industries. The launch of Rosalía's Motomami album on TikTok

Cristina Pérez Ordóñez, Andrea Castro-Martínez, José Luis Torres-Martín
Abstract 1844 | pdf (Español) Downloads 1433 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23811

Page 189-211

Sport as a booming cultural industry. Power and concentration. The case of City Football Group

Daniel Moya López, Julieti Sussi de Oliveira
Abstract 867 | pdf (Español) Downloads 2240 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23810

Page 213-233

The role of advertising in the origin, consolidation and decline of the free press in Spain

Noemí Martín García, Belinda De Frutos Torres, Belén Ávila Rodríguez de Mier
Abstract 363 | pdf (Español) Downloads 332 | DOI https://doi.org/10.1387/zer.23795

Page 235-255

Book Reviews

Comedia popular española. La tragedia del tiempo

María Marcos Ramos
Abstract 150 | pdf (Español) Downloads 130

Page 377-379

Manual de Periodismo Digital Avanzado

Koldobika Meso Ayerdi
Abstract 325 | pdf (Español) Downloads 423

Page 380-382

Deconstruyendo los medios. Cómo adaptar las empresas de comunicación digital

María del Mar Rodríguez González
Abstract 108 | pdf (Español) Downloads 130

Page 383-384

La nueva comunicación. Creatividad e innovación en la sociedad digital

Sara Loiti Rodríguez
Abstract 236 | pdf (Español) Downloads 538

Page 385-386

La persuasión política

Simón Peña Fernández
Abstract 387 | pdf (Español) Downloads 531

Page 387-388

El Periódico. 25 años de auge y catarsis del periodismo en internet

Iñigo Marauri Castillo
Abstract 157 | pdf (Español) Downloads 201

Page 389-390