Eskolako irratia, mugikorraren erabilerarako bitartekari gisa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 29-05-2020
Esther Pérez-Femenía Mar Iglesias-García

Laburpena

Bigarren hezkuntzako eta batxilergoko ikasleek irratia telefono adimendunen erabilera eta arriskuak landu eta hobetzeko motibazio eta komunikazio tresnatzat hartu dute. Ikerketa honek irrati esperientzia bat aurkezten du, ikasleen mugikorren erabilerarako eskolako bitartekari moduan. Behaketa parte hartzailearen eta eskolako irratiko podcast baten grabaketaren bidez, praktika pedagogiko berriak erabiltzeko beharra azpimarratzen da, alfabetatze mediatikoarekin lotutakoak, trebetasunak eskuratzeko eta telefono adimendunen erabilera arduratsua garatzeko. Bigarren hezkuntzako eta batxilergoko ikasleek irratia telefono adimendunen erabilera eta arriskuak landu eta hobetzeko motibazio eta komunikazio tresnatzat hartu dute, debekuaren eta zigorren aurrean.

 

Nola aipatu

Pérez-Femenía, E., & Iglesias-García, M. (2020). Eskolako irratia, mugikorraren erabilerarako bitartekari gisa. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 25(48). https://doi.org/10.1387/zer.21583
Abstract 684 | PDF (Español) Downloads 603

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords
References
Atala