Ikerketa-sorkuntza arte eszenikoetan Paradigma transmititzailearen kritika

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 2025-01-24
José Ignacio Lorente Bilbao

Laburpena

Ikerketa performatiboa praktika artistikoaren bidezko ikerketa modu bat da, arte eszenikoen kasuan, ezagutzak eratzeko eta zabaltzeko garrantzi berezia duten diskurtsoak sortzeko eta ekoizteko prozesuak gidatzen dituena. Teoria espliziturik ezean, irakaskuntza-tradizioa diziplina artistiko horien esparruan ezagutzaren transmisioan oinarritzen zen, historiografiak, kritika espezializatuak edo publikoaren estimuak onartutako eta legitimatutako lanen errepertorio kanoniko batetik ateratako poetika eta egiteko moduetara joz. Hala ere, errepertorioa zenbait testuinguru eta garai historikotan irizpide aldakorretan oinarritutako zenbait objektu artistiko identifikatzen eta pribilejiatzen dituen arbitrariotasun soziokultural baten emaitza den modu berean, objektu artistiko horien pedagogia oinarritu zuen komunikazio ereduak, halaber, ez zuen ikasleari ezagutzaren eta praktika artistiko autonomoaren eraikuntzarako beharrezkoak diren trebetasunak eta tresnak eskaintzeko hezkuntzaren teoria kritiko bat.

Nola aipatu

Lorente Bilbao, José Ignacio. 2025. «Ikerketa-Sorkuntza Arte Eszenikoetan: Paradigma Transmititzailearen Kritika». AusArt 13 (1). https://doi.org/10.1387/ausart.26964.
Abstract 249 | PDF (Español) Downloads 113

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords
References
Atala