Revista de Ciencias de la Educación
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Laburpena
Reseña bibliográfica de Revista de Ciencias de la Educación. Órgano del Instituto Calasanz de Ciencias de la Educación. Número 231-232 (julio-diciembre 2012): monográfico “Pensar y sentir la escuela”. I Jornadas de Patrimonio Histórico Educativo, pp. 263 a 515.
Nola aipatu
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Sarrera irekia
Cabasek edukiari berehalako sarbide librea ematen du, ikerketa doan eskuragarri egiteko printzipioaren arabera, eta horrek ezagutza globalaren truke handiagoa sustatzen du.
Cabas argitaratzen den unetik aurrera, eduki guztietarako sarbidea errazten du, mugarik gabe.
Argitalpenak ez du inolako kosturik egileentzat.