6. Libk. 2. Zk. (2018): Disidentzia eta sistema, sistema eta disidentzia. Posible da gaur, oraindik ere, sistema praktika artistikoetatik kritikatzea?

Sinesten genuenean azken teknologiak eta sare digitalak tresna berriak izango zirela lankidetzarako, ahalduntze kolektiborako, kritikarako eta kontestaziorako, orduan ikusi dugu sistemaren egiturek erreakzionatu dutela eta gai direla sortutako aukera berriak euren helburu propioen zerbitzuan jartzeko.

Edward Snowden, Julian Assange, Chelsea Manning, Aaron Swartzen kasuek, eta hemendik hurbilago Valtònyc kasuak edo “Mozal Legea” deritzanak, garbi erakusten digute norainoko trebetasuna duen sistemak disidentzia ezabatzeko eta estigmatizatzeko. Betidanik, praktika artistikoen eremua, ustez autonomoak ziren espazio marjinal batzuetatik, gune baliagarria izan da nolabaiteko subjektibitate kritikoa, erresistentzia-espazioak eta borroka ideologikoa garatzeko. Orain, AusArt aldizkaritik planteatzen dugun galdera da ea artearen eremutik posible ote  den, oraindik ere, disidentzia hori bideratzea; edo ea artea, sistemaren atala den neurrian, desadostasun forma oro ezabatzen laguntzen ari ote den.

Argitaratua: 2019-01-28

Cómo desaparecer del mapa

Sergio Luna Lozano, Yasmina Morán Conesa
Abstract 373 | PDF (Español) Downloads 606 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20381

Arte y disidencia en la sociedad fragmentada

Ion Andoni Del Amo Castro, Arkaitz Letamendia Onzain, Jason Diaux González
Abstract 1286 | PDF (Español) Downloads 839 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20342

El inevitable horizonte nómada para artistas del espectro mujer

Elena García-Oliveros Hedilla
Abstract 315 | PDF (Español) Downloads 301 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20318

Beautiful and disgusting politics

Jaseff Raziel Yauri-Miranda
Abstract 295 | PDF (English) Downloads 343 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20182

Política del arte y arte político

Carlos Martínez Gorriarán
Abstract 411 | PDF (Español) Downloads 1463 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20264

Repensar el modelo

Oihane Sánchez Duro
Abstract 342 | PDF (Español) Downloads 300 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20352

Arte y alienación en Bilbao

Iñigo Varona Sánchez
Abstract 392 | PDF (Español) Downloads 523 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20370

Comparte, copia y mejora

Pablo Martínez Garrido
Abstract 581 | PDF (Español) Downloads 628 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20355

Mike Leigh, un cineasta disidente

Jon Urraza Intxausti
Abstract 318 | PDF (Español) Downloads 481 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20373

«Exposición de motivos»

Alberto Salcedo Fernández
Abstract 1638 | PDF (Español) Downloads 402 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20348

Llegada la bocanada 'Todo vale'

Janire Sagasti Ruiz
Abstract 297 | PDF (Español) Downloads 344 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20354

La literatura cinematográfica de Max Aub

Rebeca Gómez Cifuentes
Abstract 288 | PDF (Español) Downloads 401 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20326

Málaga, hacia la supremacía del turismo cultural

Manuel Zapata Vázquez
Abstract 832 | PDF (Español) Downloads 657 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20408

Cámaras de reconocimiento facial en el arte contemporáneo

José Luis Lozano Jiménez
Abstract 650 | PDF (Español) Downloads 554 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20509

Hacking the system / Open access

Abraham San Pedro Salazar
Abstract 828 | PDF (Español) Downloads 546 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20334

Narcisismo tecnológico electrocutado

Raquel Meyers [Pérez Madrigal]
Abstract 889 | PDF (Español) Downloads 450 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.20378