(Re)pensar la historia de nuestra escuela desde la experiencia y la subjetividad de los estudiantes
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
2019-12-15
Raúl A. Barba-Martín
Miriam Sonlleva Velasco
Laburpena
(Re)pensar la historia de nuestra escuela desde la experiencia y la subjetividad de los estudiantes
Nola aipatu
Barba-Martín, R. A. ., & Sonlleva Velasco, M. . (2019). (Re)pensar la historia de nuestra escuela desde la experiencia y la subjetividad de los estudiantes. Cabás. Hezkuntza Eta Ondare Historikoari Buruzko Nazioarteko Aldizkaria, (22), 1–5. https://doi.org/10.35072/CABAS.2019.59.18.002 (Original work published 2023(e)ko abenduakaren 21a)
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
References
Agulló, M. C. (2010). La voz y la palabra de los tesoros vivos: fuentes orales y recuperación del patrimonio histórico-educativo inmaterial. Educatio Siglo XXI, 28(2), 157-178
Escolano Benito, A. (2011). Más allá del espasmo del presente: la escuela como memoria. História da Educação, 15 (33), 10-30.
Escolano Benito, A. (2018). El giro afectivo en la historia de la formación humana. Memoria de la escuela y emociones. Historia y Memoria de la Educación, 7, 391-422.
Goodson, I.F., & Hargreavs, A. (Eds.) (1996). Teachers´professional lives. London: The Falmer Press.
Huberman, M. (1993). The lives of teachers. New York: Teachers College.
Nóvoa, A. (Ed.) (1992). Vidas de Professores. Oporto: Porto Editora.
Suárez Pazos, M., & Membiela Iglesia, P. (2014). Los recuerdos escolares en la investigación biográfico-narrativa. En M.H. Menna Barreto & A. Bolívar (Eds.), La investigación (auto)biográfica en Educación (pp. 193-220). Granada: Universidad de Granada.
Escolano Benito, A. (2011). Más allá del espasmo del presente: la escuela como memoria. História da Educação, 15 (33), 10-30.
Escolano Benito, A. (2018). El giro afectivo en la historia de la formación humana. Memoria de la escuela y emociones. Historia y Memoria de la Educación, 7, 391-422.
Goodson, I.F., & Hargreavs, A. (Eds.) (1996). Teachers´professional lives. London: The Falmer Press.
Huberman, M. (1993). The lives of teachers. New York: Teachers College.
Nóvoa, A. (Ed.) (1992). Vidas de Professores. Oporto: Porto Editora.
Suárez Pazos, M., & Membiela Iglesia, P. (2014). Los recuerdos escolares en la investigación biográfico-narrativa. En M.H. Menna Barreto & A. Bolívar (Eds.), La investigación (auto)biográfica en Educación (pp. 193-220). Granada: Universidad de Granada.
Atala
Monografikoa
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Sarrera irekia
Cabasek edukiari berehalako sarbide librea ematen du, ikerketa doan eskuragarri egiteko printzipioaren arabera, eta horrek ezagutza globalaren truke handiagoa sustatzen du.
Cabas argitaratzen den unetik aurrera, eduki guztietarako sarbidea errazten du, mugarik gabe.
Argitalpenak ez du inolako kosturik egileentzat.