8. Libk. 1. Zk. (2020): Artea eta unibertsitatea, unibertsitatean eta unibertsitatetik

Unibertsitate-mailako arte-hezkuntzari buruz hitz egiten dugunean – Bokazioz hautatu behar diren ikasleekin –, praktika artistiko garaikidearen berezitasunek nahastu egiten dute arlo akademikoaren esparrua. Ezbeharrak gorabehera, hainbat unibertsitatek belaunaldiak trebatu dituzte artearen praktikan, diseinuan, kontserbazioan, zaharberritzean, kulturaren kudeaketan eta bigarren hezkuntzan eta batxilergoan.

Artean heztea, esperientzia-eremua den aldetik, besteengandik bereizitako esparrua da, eduki kultural espezifikoak dituelako, praktika artistikoei dagokienez. Eta jakintzaren beste edozein arlo bezala, hainbat mailatan landu daiteke, bai garapen profesionalerako berariazko ezagutzaren ikuspegitik, bai beste jakintza-arlo batzuekin lotzen duten beste maila orokorrago batzuetatik. "Artea eta unibertsitatea, unibertsitatean eta unibertsitatetik" izenburupean bildutako hogei bat artikuluk gai horri buruzko hausnarketara, eztabaidara, zalantzan jartzera eta aztertzera gonbidatzen gaituzte.

Argitaratua: 2020-06-30

Poéticas liminales en el mundo contemporáneo

Eva Figueras Ferrer
Abstract 505 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 434 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21616

Es un alivio ser capaz de prestar atención

Leire Aranburu Etxegoien, Amaia Urzain Martínez
Abstract 297 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 287 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21545

Les écoles d’art en France

Alizée Armet
Abstract 299 | PDF (Français (France)) Downloads 319 HTML (Redalyc) (Français (France)) Downloads 0 XML (Redalyc) (Français (France)) Downloads 0 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21519

A critique of contemporary artificial intelligence art

Mikel Arbiza Goenaga
Abstract 2132 | HTML (Redalyc) (English) Downloads 0 XML (Redalyc) (English) Downloads 0 PDF (English) Downloads 1320 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21490

Arte contemporáneo y STEAM en la formación de maestros de educación primaria

Francisco Javier Serón Torrecilla, Víctor Murillo Ligorred
Abstract 890 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 1214 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21462

Cine sin cámara en la universidad

Albert Alcoz
Abstract 375 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 757 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21497

La formación en arte dramático y su adaptación a la interpretación para la pantalla

Jon Urraza Intxausti
Abstract 573 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 654 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21536

La enseñanza del arte electrónico mexicano

Cynthia Patricia Villagómez Oviedo
Abstract 290 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 340 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21551

Pedagogías del cuerpo y la mirada

José Ignacio Lorente Bilbao
Abstract 427 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 663 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21534

Hacia una investigación artística sin concepto, ni método

Irantzu Sanzo San Martín
Abstract 423 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 373 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21540

Las artistas callejeras en la feminización gráfica del espacio de Ciudad Juárez

Sergio Raúl Recio Saucedo
Abstract 564 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 526 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21600

El teatro y la realidad virtual como metodología experimental en humanidades

Manuel Cebral Loureda
Abstract 554 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 570 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21487

Performatividad en la academia

Félix Gómez-Urda González
Abstract 413 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 974 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21546

Ingeniería colaborativa y modos de autoaprendizaje

Antonio Collados Alcaide
Abstract 363 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 296 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21656

El verbo y la acción como método de creación artística

Raquel Sardá Sánchez, Marta Linaza Iglesias
Abstract 524 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 523 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21531

Estado del cultivo en el binomio ciudad-huerta de Valencia por medio de aplicaciones artísticas interactivas

María José Gutiérrez González
Abstract 351 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 294 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21494

El enfoque STEAM

Francisco Javier Serón Torrecilla
Abstract 813 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 563 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21474

An introduction to the impact of Bauhaus multi-disciplinary pedagogical model on its female students

Marisa Vadillo Rodríguez
Abstract 450 | HTML (Redalyc) (English) Downloads 0 XML (Redalyc) (English) Downloads 0 PDF (English) Downloads 451 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21527

Comer imágenes, digerir pensamientos

Leticia Gaspar García
Abstract 274 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 281 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21544

Reliquias y escombros del futuro

Raquel Meyers [Pérez Madrigal]
Abstract 454 | HTML (Redalyc) (Español) Downloads 0 XML (Redalyc) (Español) Downloads 0 PDF (Español) Downloads 458 | DOI https://doi.org/10.1387/ausart.21517